Oferta redesign strony www
Przedmiotem oferty jest redesign strony https://www.innokrea.pl/
Wycena została przygotowana w oparciu o obecną strukturę oraz zakres treści dostępny na stronie w chwili przygotowywania oferty po przeprowadzonej rozmowie. Zakłada ona odświeżenie warstwy wizualnej i funkcjonalnej strony.
Klient
https://www.innokrea.pl/
Czas realizacji
4-5 tygodni od podpisania umowy
Cel redesignu strony
🎯 Zmiana strony w narzędzie wspierające biznes
🎨 Poprawa estetyki i funkcjonalności strony
🔍 Dopasowanie użyteczności do oczekiwań potencjalnych klientów
Rozliczenie i fakturowanie
Wszystkie podane ceny są cenami netto i rozliczenie następuje na podstawie wystawionej faktury vat.
Etapy współpracy
Współpraca nad redesignem strony przebiega w dwóch głównych etapach:
Etap 1 – Podstawowa analiza UX
Kompleksowy proces projektowania doświadczeń użytkownika, którego nadrzędnym celem jest stworzenie strony internetowej, która jest nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna, intuicyjna i efektywnie realizująca cele biznesowe, takie jak konwersja.
Etap 2 – Projektowanie makiet w Figmie w oparciu o wyniki analizy UX'owej
Etap ten odpowiada za przygotowanie kompletnego projektu graficznego strony internetowej – czyli gotowych do wdrożenia makiet i prototypów. Na tym etapie skupiam się na strategii, architekturze informacji, warstwie wizualnej i doświadczeniu użytkownika, dopasowanym do marki oraz celów biznesowych.
Wycena
Etap 1 – podstawowa analiza UX
Cena zawiera 1 turę bezpłatnych poprawek
3 400 zł netto
Szczegółowy zakres
Badanie stron internetowych konkurencji i innych marek o podobnym profilu
Opracowanie User Personas oraz User Stories – narzędzi pozwalających określić cele przyświecające projektowi strony internetowej
Opracowanie założeń konwersji i jej osiągania
Opracowanie Site Map’y przedstawiającej listę podstron i ich powiązania pomiędzy sobą
Opracowanie User Flows, które sprzyjają konwersji i przedstawienie ich w postaci diagramów
Przedstawienie wyników badań w formie prezentacji, ustalenie kierunku projektowania
Etap 2 – projekt graficzny
Cena zawiera 1 turę bezpłatnych poprawek
8 600 zł netto
Szczegółowy zakres
Sporządzenie listy niezbędnych podstron i widoków na podstawie badań i analiz
Projekt strony w dwóch rozdzielczościach:
- Zaprojektowanie makiet określających zawartość każdej podstrony z osobna
- Nadanie struktury i hierarchii contentowi wizualnemu i tekstowemu przekazanemu przez klienta, stworzenie architektury informacji każdej z podstron
- Utworzenie klikalnego prototypu strony internetowej i udostępnienie go do testów użyteczności
Specyfikacja dla programistów
Nadzór nad kodowaniem (2 rundy feedbacku do zakodowanych projektów)
Reoferta – cały proces redesignu strony
Cena zawiera 1 turę bezpłatnych poprawek
8 600 zł netto
Szczegółowy zakres
Opracowanie User Personas oraz User Stories
Opracowanie założeń konwersji i jej osiągania
Opracowanie Site Map’y przedstawiającej listę podstron i ich powiązania pomiędzy sobą
Opracowanie User Flows i przedstawienie ich w postaci diagramów
Ustalenie wizualnego kierunku
Projekt strony w dwóch rozdzielczościach:
- Zaprojektowanie makiet określających zawartość każdej podstrony z osobna
- Nadanie struktury i hierarchii contentowi wizualnemu i tekstowemu przekazanemu przez klienta
Nadzór nad kodowaniem – 1 runda feedbacku do zakodowanych projektów
Kolejne kroki?
1
Zapoznanie się z ofertą
2
Feedback i decyzja
3
Umowa oraz NDA
4
Start projektu i edukacja na temat marki