Oferta redesign strony www

Przedmiotem oferty jest redesign strony https://www.innokrea.pl/

Wycena została przygotowana w oparciu o obecną strukturę oraz zakres treści dostępny na stronie w chwili przygotowywania oferty po przeprowadzonej rozmowie. Zakłada ona odświeżenie warstwy wizualnej i funkcjonalnej strony.

Klient

https://www.innokrea.pl/

Czas realizacji

4-5 tygodni od podpisania umowy

Cel redesignu strony

🎯 Zmiana strony w narzędzie wspierające biznes

🎨 Poprawa estetyki i funkcjonalności strony

🔍 Dopasowanie użyteczności do oczekiwań potencjalnych klientów

Rozliczenie i fakturowanie

Wszystkie podane ceny są cenami netto i rozliczenie następuje na podstawie wystawionej faktury vat.

Etapy współpracy

Współpraca nad redesignem strony przebiega w dwóch głównych etapach:

Etap 1 – Podstawowa analiza UX

Kompleksowy proces projektowania doświadczeń użytkownika, którego nadrzędnym celem jest stworzenie strony internetowej, która jest nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim użyteczna, intuicyjna i efektywnie realizująca cele biznesowe, takie jak konwersja.

Etap 2 – Projektowanie makiet w Figmie w oparciu o wyniki analizy UX'owej

Etap ten odpowiada za przygotowanie kompletnego projektu graficznego strony internetowej – czyli gotowych do wdrożenia makiet i prototypów. Na tym etapie skupiam się na strategii, architekturze informacji, warstwie wizualnej i doświadczeniu użytkownika, dopasowanym do marki oraz celów biznesowych.

Wycena

Etap 1 – podstawowa analiza UX

Cena zawiera 1 turę bezpłatnych poprawek

3 400 zł netto

Szczegółowy zakres

  1. Badanie stron internetowych konkurencji i innych marek o podobnym profilu


  2. Opracowanie User Personas oraz User Stories – narzędzi pozwalających określić cele przyświecające projektowi strony internetowej


  3. Opracowanie założeń konwersji i jej osiągania


  4. Opracowanie Site Map’y przedstawiającej listę podstron i ich powiązania pomiędzy sobą


  5. Opracowanie User Flows, które sprzyjają konwersji i przedstawienie ich w postaci diagramów


  6. Przedstawienie wyników badań w formie prezentacji, ustalenie kierunku projektowania

Etap 2 – projekt graficzny

Cena zawiera 1 turę bezpłatnych poprawek

8 600 zł netto

Szczegółowy zakres

  1. Sporządzenie listy niezbędnych podstron i widoków na podstawie badań i analiz


  2. Projekt strony w dwóch rozdzielczościach:

    - Zaprojektowanie makiet określających zawartość każdej podstrony z osobna

    - Nadanie struktury i hierarchii contentowi wizualnemu i tekstowemu przekazanemu przez klienta, stworzenie architektury informacji każdej z podstron

    - Utworzenie klikalnego prototypu strony internetowej i udostępnienie go do testów użyteczności


  3. Specyfikacja dla programistów


  4. Nadzór nad kodowaniem (2 rundy feedbacku do zakodowanych projektów)

Reoferta – cały proces redesignu strony

Cena zawiera 1 turę bezpłatnych poprawek

8 600 zł netto

Szczegółowy zakres

  1. Opracowanie User Personas oraz User Stories


  2. Opracowanie założeń konwersji i jej osiągania


  3. Opracowanie Site Map’y przedstawiającej listę podstron i ich powiązania pomiędzy sobą


  4. Opracowanie User Flows i przedstawienie ich w postaci diagramów


  5. Ustalenie wizualnego kierunku


  6. Projekt strony w dwóch rozdzielczościach:

    - Zaprojektowanie makiet określających zawartość każdej podstrony z osobna

    - Nadanie struktury i hierarchii contentowi wizualnemu i tekstowemu przekazanemu przez klienta


  7. Nadzór nad kodowaniem – 1 runda feedbacku do zakodowanych projektów

Kolejne kroki?

1

Zapoznanie się z ofertą

2

Feedback i decyzja

3

Umowa oraz NDA

4

Start projektu i edukacja na temat marki

Let’s
Collaborate

Available for freelance projects

Let’s
Collaborate

Available for freelance projects

Let’s Collaborate

Available for freelance projects