Główne wyzwanie

Nowopowstałe studio yogi potrzebowało strony internetowej, która skutecznie zaprezentuje ich ofertę dla dwóch głównych grup odbiorców: klientów indywidualnych oraz firm szukających zajęć jako benefit pracowniczy.

Cele projektu

Estetyczna strona

Stworzenie intuicyjnej i estetycznej strony internetowej, która odzwierciedla filozofię marki

Przejrzysta ścieżka

Zaprojektowanie przejrzystej ścieżki użytkownika dla obu grup docelowych

Zarządzanie harmonogramem

Umożliwienie łatwego zarządzania harmonogramem zajęć

Główne wnioski z etapu UX

Główne wnioski z etapu UX

Większość użytkowników szuka informacji o instruktorach

przed podjęciem decyzji o zapisie

Większość użytkowników szuka informacji
o instruktorach przed podjęciem decyzji
o zapisie

Większość użytkowników szuka informacji o instruktorach przed podjęciem decyzji
o zapisie

Klienci indywidualni często mają trudności z oceną, który

poziom zajęć jest dla nich odpowiedni

Klienci indywidualni często mają trudności
z oceną, który poziom zajęć jest dla nich odpowiedni

Klienci indywidualni często mają trudności z oceną, który poziom zajęć jest dla nich odpowiedni

Managerowie HR potrzebują konkretnych informacji
o korzyściach płynących z jogi dla zespołu

Managerowie HR potrzebują konkretnych informacji o korzyściach płynących z jogi dla zespołu

Managerowie HR potrzebują konkretnych informacji o korzyściach płynących z jogi dla zespołu

70% użytkowników przegląda stronę na urządzeniach

mobilnych

70% użytkowników przegląda stronę
na urządzeniach mobilnych

70% użytkowników przegląda stronę na urządzeniach mobilnych

Agnieszka, 42 lata

Team Leader działu analityki finansowej

Cel: Poszukuje zajęć grupowych dla swojego 5-osobowego zespołu

Motywacja: Zainteresowana jogą jako narzędziem do redukcji stresu i budowania zespołu

Zachowanie: Preferuje przeglądanie oferty na desktopie w godzinach pracy

Jakie może mieć wątpliwości?

1. Czy studio posiada ofertę grupową?

Jakie są kwalifikacje instruktorów?

Wiktoria, 28 lat

Social Media Specialist

Cel: Szuka zajęć dla siebie, które można dopasować do napiętego grafiku pracy

Motywacja: Chce zredukować stres i poprawić kondycję fizyczną

Motywacja: Chce zredukować stres
i poprawić kondycję fizyczną

Zachowanie: Przegląda stronę na urządzeniu mobilnym, najczęściej w drodze do/z pracy

Jakie może mieć wątpliwości?

Czy ceny są przystępne?

2. Czy rejestracja jest intuicyjna?

Let’s
Collaborate

Available for freelance projects

Let’s Collaborate

Available for freelance projects

Let’s
Collaborate

Available for freelance projects