Główne wyzwanie
Nowopowstałe studio yogi potrzebowało strony internetowej, która skutecznie zaprezentuje ich ofertę dla dwóch głównych grup odbiorców: klientów indywidualnych oraz firm szukających zajęć jako benefit pracowniczy.
Cele projektu
Estetyczna strona
Stworzenie intuicyjnej i estetycznej strony internetowej, która odzwierciedla filozofię marki
Przejrzysta ścieżka
Zaprojektowanie przejrzystej ścieżki użytkownika dla obu grup docelowych
Zarządzanie harmonogramem
Umożliwienie łatwego zarządzania harmonogramem zajęć

Agnieszka, 42 lata
Team Leader działu analityki finansowej
Cel: Poszukuje zajęć grupowych dla swojego 5-osobowego zespołu
Motywacja: Zainteresowana jogą jako narzędziem do redukcji stresu i budowania zespołu
Zachowanie: Preferuje przeglądanie oferty na desktopie w godzinach pracy
Jakie może mieć wątpliwości?
1. Czy studio posiada ofertę grupową?
Jakie są kwalifikacje instruktorów?

Wiktoria, 28 lat
Social Media Specialist
Cel: Szuka zajęć dla siebie, które można dopasować do napiętego grafiku pracy
Zachowanie: Przegląda stronę na urządzeniu mobilnym, najczęściej w drodze do/z pracy
Jakie może mieć wątpliwości?
Czy ceny są przystępne?
2. Czy rejestracja jest intuicyjna?